Monday, 16 May 2011

hari guru ! ♥

♥  SELAMAT HARI GURU
 
  
16 MEI  :))

macam-macam ragam budakk2 datoo onn :)


g-ha ! nurull :))

 
hana ! smart seyhhh , haha . tgk arh cpe yg snnapp . mesty lha hawa :D

 cuya ! :D

 
me ! miss nazrine ! and nailyy :))

 semua kepenatan koott ? haha :))

  akiiiddddah :D

bersame2 miizzs :D
 
 alamak ! terlampau suda :D

 aq dan kidah sajee :))

loveee misss ! :D



SELAMAT HARI GURU ! LOVE ALL TEACHER AT SMKDO  !
  
 

Sunday, 8 May 2011

kucingg !

BULLAAAT ! 


nie bulat mase kecik . comel x ?? hehe :D


bulat mao tidoo ! :D


tido sambil pelook mate juling . haha :D

COMEEEEELLLL !!! :DD




Saturday, 7 May 2011

domO-dOmo ! :)

DOMO-DOMO ! <3
 
saye nak domo-dOmo ! sape boley belikan . ? domo-domo nieyh comel kottt ! arrrgghhh ! geramny . 
 hawa nak domo-dom ! :D

DOMO-DOMO COMEL SANGAT ! :))

NAK DOMO-DOMO !

COMEL KAN ? :D

 sayangg domo-domo ! <3
 
 
lovve u domo ! 


Wednesday, 4 May 2011

Exam



EXAM MID-YEAR ! OMG ! dah nak dekat loorh , mcm mane nieyh ? preparation pOn belOm buadd , adeeesss ~ hanye tinggal 2 minggu je lagi , adoooi ! takkkOd gile meyh ~ >,< keeje skolah pon ad yang belom ciap . aduuh ! pikir nak pekse , pikir nak buad keje skola lgi ,pikir nak buad keje kursus lagi , wah ! pening pale lao mcm nieyh ! ==' . dah lah buku TEKS SEJARAH aq hilanggg ! waaaaa ~ menangez aq kott buku tuh xde , dah la ckgu sejarah tuh grang , tapi naseb baek dy tak cubit aq semalam . fffuuuuuh ! SELAMAT AQ ! haha , walaupon garang tapi best blajar dgn dye . CIKGU ROHALIZAN muahhh2 ! love u ckgu , haha :D okey stOp fikirkan pasal buku SEJARAH aq . nOw just think study , study n study ! yeaaah ! pikir itu saje :D, yang laen buang dalam tasik . haha :D okey ! stoop sampai sini dlu . WISH ME LUCK YA FRIEND ! <3

Tuesday, 3 May 2011

First enty 2011

Hai hawa baru lagi dalam berblogger ni.
sila beri tujuk ajar :))